دولت کماکان در کنار مردم بم خواهد ایستاد

توسط

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در مراسم ادای احترام به جان باختگان زلزله بم در آرامستان این شهر گفت: دولت کماکان در کنار مردم بم خواهد ایستاد و از هیچ کوششی برای جبران خسارتهای مادی و معنوی مردم بم کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محمد علی نجفی در این مراسم که به مناسبت 5 دی ماه دهمین سالگرد زلزله بم برگزار شد افزود:10 سال قبل به واسطه حادثه و ضایعه ای مصیبت بار تعداد زیادی از عزیزان شما و عزیزان ملت دار فانی را وداع گفتند.

او گفت: بر اساس آن حادثه دلخراش نه تنها مردم بم بلکه یک ملت عزادار شد و به خاطر اینکه بم از سابقه تاریخی و جهانی برخوردار بود این حادثه افکار همه جهان را متوجه  این شهر کرد.

نجفی با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله بم،  مراتب تاثر و تسلیت دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان را به مردم بم اعلام کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: در کنار تسلیت به شما تبریک می گویم به خاطرعزم راسخ برای بازسازی شهر بم و اینکه این شهر یک بار دیگر قد برافراشت.

او گفت: شما با عمل خود در ده سال گذشته ثابت کردید که شهر بم به حق و انصاف به دارالصابرین معروف شده است.

نجفی یادآورشد: برخود فرض می دانم که مسائل و مشکلات شما را در اولین جلسه هیات دولت مطرح کنم و امیدوارم بتوانیم بخشی از مشکلات را در کوتاه مدت و بخشی را به تدریج برطرف کنیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شهر بم از ظرفیتهای ملی و بین المللی برخوردار است تاکید کرد: انشاالله با تلاش شما و وظایف ما بتوانیو  رونق اقتصادی را ایجاد و مسائل مربوط به اشتغال را در بم در اسرع وقت و به نحو مطلوب برطرف کینم.

او در پایان ابراز امیدواری کرد رونق اقتصادی  و ایجاد اشتغال با همکاری استاندار و همچنین با استفاده از توان سرمایه گذاران کار آفرین و بخش خصوصی و دولتی در این شهر تحقق پیدا کند.

نظرات