سفیر چین: سال آینده 150 هزار دستگاه خودرو در بم تولید می شود

توسط

بم- ایرنا- سفیر چین در ایران گفت: امسال 50 هزار خودرو در بم تولید شد که با راه اندزای فاز دوم کارخانه خودرو سازی بم، سال آینده این تعداد تولید به 150 هزار دستگاه افزایش می یابد.

ˈیوهونگ یانگˈ روز شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه خودرو سازی بم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امید است تولیدات ما مورد رضایت مردم ایران باشد و با فعالیت اقتصادی خود نقش سازنده تری برای توسعه بم داشته باشیم.
وی ادامه داد: قرار است تاکسی ام وی ام 530 به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ایران افزوده شود که در مرحله نخست با شهرداری مشهد قرار دارد منعقد شده و در حال ارسال این خودروها به مشهد هستیم.
سفیر چین ادامه داد: قرار است سالانه سه هزار دستگاه تاکسی ام وی ام 530 در بم تولید و به ناوگان حمل و نقل عمومی وارد شود.
وی گفت: این سه هزار دستگاه تاکسی فقط بخشی از تولیدات ما در بم است و ما با تولیدات متفاوت خودرو سعی داریم، رضایت مردم را جلب کنیم.
یوهونگ یانگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو هزار و 300 نفر کارگر در کارخانه ام وی ام در بم فعال هستند.
وی در ادامه به بازدید خود از ارگ بم اشاره کرد و تصریح کرد: خوشحال شدم دولت جمهوری اسلامی به ارگ قدیم توجه کرده است زیرا این یک کار ماندگاری است.
سفیر چین بیان کرد: روابط ایران در زمنیه تجاری، اقتصادی، علمی و توریسم خوب است و آماده افزایش همکاری ها هستیم.
سفیر چین افزود: سفر ما چند هدف دارد که نخست دیدار با مسوولان استانی و محلی، بعد با چشم خود پیشرفت اقتصادی منطقه را ببینم و توسعه اقتصادی در این منطقه را بررسی کنیم.
تاریخ خبر: 1392/12/17

نظرات