افتتاح نمایندگی وزارت امورخارجه از اقدامات مهم استاندار کرمان است

توسط

کرمان – ایرنا- رییس انجمن هتلداران استان کرمان گفت: افتتاح نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کرمان یکی از مهمترین و بزرگترین اقدامات استاندار کرمان در مدت کوتاه مدیریت ایشان در کرمان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید ˈعلی معین زادهˈ شامگاه دوشنبه در حاشیه ستاد همکاری بین استان کرمان و استان های کربلا و نجف در جمع اصحاب رسانه افزود: راه اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کرمان موجب می شود که موضوع امنیت نیز برطرف شده و گردشگران بدانند که در کرمان امنیت وجود دارد.
وی وجود فرودگاه بین المللی کرمان و تورهای توانمند را از دیگر ظرفیت های استان کرمان برای توسعه گردشگری دانست و ادامه داد: سرعت در زمان صدور ویزا از دیگر مزایای راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان است.
وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون 25 هتل با دو هزار تخت و 32 مهمانپذیر با یک هزار و 400 تخت در استان کرمان وجود دارد که برای ایام نوروز آماده خدمات دهی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی هستند.
معین زاده عنوان کرد: در طول سال 30 درصد ظرفیت های هتل های استان کرمان پر است.
وی با تاکید بر این مطلب که امسال از لحاظ گردشگری وضع خوبی خواهیم داشت، گفت: با توجه به رزوهای انجام شده و تورهای برنامه ریزی شده، به نظر می رشد که شاهد افزایش 30 درصدی گردشگران خارجی خواهیم بود.
وی افزود: ورود مهمانسراهای ادارات به ارایه خدمات به عموم مردم موجب می شود که به صنعت هتلداری ضربه وارد شود.
تاریخ خبر: 1392/12/13

نظرات