استاندار کرمان از سد نساء بم بازدید کرد

توسط

بم – ایرنا – استاندار کرمان روز پنجشنبه با سفر به شرق استان از سد نساء در شهرستان بم بازدید کرد.

1
 
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمان در حاشیه این سفر به خبرنگار ایرنا گفت: استاندار کرمان با حضور در برخی شهرستان های شرقی استان از روند طرح های در دست اجرا بازدید و برخی طرح ها نیز با حضور وی افتتاح می شود.
ˈخلیل همایی رادˈ، افزود: ˈعلیرضا رزم حسینیˈ صبح امروز در بدو ورود به شهرستان های شرقی استان کرمان از سد نساء بم بازدید کرد.
وی اظهار کرد: استاندار کرمان در این سفر مراحل اجرای فازهای مختلف احداث کانال های آبرسانی شهرستان بم را نیز مورد بررسی قرار داد.
وی گفت: رزم حسینی قرار است امروز در حوزه شهرستان ریگان نیز مرغداری 20 هزار قطعه ای را افتتاح کند و پس از آن افتتاح طرح آبخوان داری و بازدید از کمپ کویری ریگان و تپه های شنی این شهرستان را در دستور کار خود قرار دارد.
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمان، بیان کرد: نشست مثلث توسعه استان به منظور بررسی مشکلات کارآفرینان در شرق استان نیز امروز برگزار می شود.
وی گفت: ائمه جمعه، فرمانداران و نمایندگان مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در این برنامه ها و نشست ها حضور دارند.
همایی راد، افزود: استاندار کرمان همچنین شبانگاه پنجشنبه به منظور حضور و شرکت در جشن های مردمی نیمه شعبان به شهرستان نرماشیر سفر خواهد کرد.
شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در شرق استان کرمان قرار دارند.
تاریخ خبر: 93/3/22

نظرات