طرح های اولویت دار بخش صنعت در ریگان اعلام شد

توسط

کرمان – ایرنا – رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ریگان، طرح های اولویت دار در بخش صنعت برای سرمایه گذاری را با توجه به ظرفیت های این شهرستان اعلام کرد.

65
پرویز جلالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ضایعات خرما در این شهرستان نیاز است کارخانه تولید نئوپان از سرشاخه های درختان خرما در ریگان راه اندازی شود.
وی توسعه صنعت فرش را از دیگر اولویت ها ذکر کرد و گفت: ظرفیت های بالایی برای تولید فرش در این شهرستان توسط زنان روستایی و عشایر وجود دارد و زمینه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی فراهم است.
وی ادامه داد: تولید خوراک دام از ضایعات خرما، تولید سرکه و الکل صنعتی از محصول خرما، احداث کارخانه تولید کاغذ و کارتن، ایجاد صنایع بسته بندی و فرآوری و احداث سردخانه زیرصفر از دیگر این اولویت ها می باشند.
مدیر صنعت، معدن و تجارت ریگان گفت: باید با توسعه بخش صنعت از تک محصولی کشاورزی خارج شویم و از سوی دیگر ظرفیت های بالایی در زمینه فعالیت های معدنی در شهرستان وجود دارد که سرمایه گذاری در این بخش زمینه توسعه همه جانبه این شهرستان را به همراه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید که رویکردی با رفاه اقتصادی بالاست لذا تلاش می کنیم اقدامات خوبی در زمینه جذب سرمایه گذار به این شهرستان انجام شود.
تاریخ خبر: 93/4/15

نظرات