پیروزی بم و شکست جیرفت در لیگ برتر فوتبال بانوان

توسط

بم – ایرنا – دو تیم از سه نماینده استان کرمان در لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه به مصاف حریفان خود رفتند که نتیجه این دیدارها پیروزی برای شهرداری بم و شکست برای شهرداری دادگر جیرفت بود.

به گزارش ایرنا، در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان تیم شهرداری دادگر جیرفت در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم همیاری شهرداری ارومیه بود که در پایان با نتیجه 7 بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

شهرداری دادگر جیرفت نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند و در شش بازی گذشته تاکنون موفق به کسب امتیاز نشده و در قعر جدول این رقابت ها جای دارد.
تیم شهرداری بم نیز که سه سال متوالی قهرمان رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان است و در این فصل نیز مدعی قهرمانی محسوب می شود توانست در حالی که میهمان تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر بود در ورزشگاه بهشتی این شهر میزبان خود را شکست دهد.
این دیدار با نتیجه پر گل 7 بر یک به سود بانوان شهرداری بم پایان یافت.
شهرداری بم با انجام چهار دیدار و کسب چهار پیروزی 12 امتیازی است و در جایگاه دوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.
همچنین دیدار دو تیم شهرداری سیرجان و پاس همدان که قرار بود جمعه برگزار شود به دلیل حضور برخی از بازیکنان تیم سیرجان در تیم ملی زیر 19 سال، به تعویق افتاد.
شهرداری سیرجان نیز با 12 امتیاز از چهار بازی با تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم شهرداری بم در جایگاه سوم جدول 12 تیمی این رقابت ها جای دارد.

نظرات