تولید خودرو در ارگ جدید بم افزایش می یابد

توسط

بم- ایرنا – فرماندار بم از برنامه افزایش تولید خودرو در منطقه اقتصادی ارگ جدید بم خبر داد

حسین زین الصالحینˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهمیت اقتصادی منطقه ارگ جدید بم افزود: در حال حاضر شهرستان بم به عنوان یک قطب خودروسازی فعال در کشور مطرح است.
وی بیان کرد: 60 هزار خودرو امسال در شرکت مدیران خودرو تولید شده که با برنامه ریزی صورت گرفته این آمار در سال 93 به 80 تا 100 هزار خودرو افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به تولید بیش از 12 هزار خودرو در شرکت کرمان موتور ابراز امیدواری کرد: این آمار سال آینده به 20 هزار خودرو افزایش یابد.
فرماندار بم از تولید خودروی ام وی ام 530 به صورت تاکسی در شرکت مدیران خودرو خبر داد و گفت: فروش این خودور بزودی در استان خراسان رضوی آغاز می شود و در آینده نزدیک بطور سراسری عرضه می شود.
وی بر عزم راسخ مسوولان برای حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان بم تاکید و اضافه کرد: شکوفایی و توسعه اقتصادی شهرستان و منطقه در گرو تلاش سرمایه گذاران است و ما در راستای حمایت از سرمایه گذاران تمام تلاش خود را انجام می دهیم.
زین الصالحین با اشاره به زیرساخت های منطقه از جمله وجود فرودگاه، راه آهن، جاده ترانزیتی و انواع استعدادهای صنعتی و اقتصادی گفت: سرمایه گذاری انجام شده در این منطقه با تکمیل پروژه ها با سود مناسب به سرمایه گذاران در زمینه های مختلف بسرعت قابل بازگشت است.
وی تاکید کرد: همه دستگاه های شهرستان برای حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل امور همکاری ویژه خواهند داشت.
تاریخ خبر: 1392/11/24

نظرات