28 معدن در ریگان شناسایی شد

توسط

بم – ایرنا – فرماندار ریگان گفت: تاکنون 28 معدن در این شهرستان شناسایی شده که نیاز به استخراج و فعال سازی دارند.

به گزارش ایرنا، مجید اعتمادی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ریگان افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند در این شهرستان نیز برای تحقق فرامین رهبری برنامه ریزی هایی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی پشت میز نشستن و بازدیدها نیست بلکه مدیریت جهادی به تفکر جهادی است که باید عزم ملی داشته باشیم.
وی ادامه داد: با استخراج این معادن در شهرستان می توان تحولات زیادی در زمینه اقتصادی و اشتغال ایجاد کرد.
اعتمادی گفت: این معادن ثبت شده اند و با پیگیری های صورت گرفته و ایجاد بستر مناسب، راه سه معدن از این معادن امسال راه اندازی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این معادن شامل مرمر، مس، خاک صنعتی و سنگ آهن می باشد که با استخراج آنها تحولات خوبی در منطقه ایجاد خواهد شد.
فرماندار ریگان، افزود: به دلیل آب فراوان و خاک مستعد شهرستان ریگان می توان تحولات خوبی در زمینه اقتصادی در شهرستان ایجاد کرد.
وی با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: با توجه به اینکه ثبت نام از متقاضیان در حال انجام است افراد توانمند از دریافت یارانه انصراف دهند که با انصراف این افراد می توان در زمینه درمان و سلامت شهرستان اقدامات موثری انجام داد.
اعتمادی همچنین از جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) در شهرستان ریگان خبر داد و افزود: در این جشن از بانوان فعال در زمینه های مختلف تجلیل خواهد شد.
تاریخ خبر: 1393/2/25

نظرات