یک جایگاه سوخت با حضور استاندار کرمان در بم افتتاح شد

توسط

بم – ایرنا – استاندار کرمان در سفر به شرق استان یک جایگاه سوخت را در بم افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا، جایگاه عرضه سوخت خودرو در بم با زیربنای 500 متر مربع مجهز به چهار تلمبه و هشت نازل شامگاه چهارشنبه با حضور علیرضا رزم حسینی، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و فرمانداران این منطقه به بهره برداری رسید.
11 میلیارد ریال برای ساخت این جایگاه عرضه سوخت هزینه و چهار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات تسهیلات بانکی و بقیه از طریق بخش خصوصی تامین شده است.
استاندار کرمان همچنین از موسسه خیریه سپهر بم بازدید کرد.
مدیر داخلی خیریه سپهر در این بازدید گفت: در این خیریه برای 120 نفر از ناتوانان جسمی شهرستان بم شغل ایجاد شده است.
ˈمحمد فرخیˈ افزود: ناتوانان جسمی در کارگاه های سیم پیچی، تولید درخت سیم پراید و تراکتور و کارگاه خیاطی خیریه سپهر فعالیت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: این خیریه قطعات مورد نیاز کارخانجات خودروسازی بم را تولید می کند.
استاندار کرمان از کشتارگاه نیمه صنعتی بم نیز بازدید کرد.این کشتارگاه تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که به دلیل کمبود اعتبارات تجهیز نشده و بدون استفاده باقی مانده است.
12 میلیارد ریال تاکنون برای احداث این کشتارگاه هزینه شده است.
رزم حسینی از گلخانه هیدروپونیک نرماشیر، کارگاه تولید محصولات لبنی و کارخانه نئوپان شهرستان بم نیز بازدید و در پایان در دیدار پایانی فوتبال روستاهای منطقه نرماشیر شرکت کرد.
40 تیم فوتبال در جام پنجم دی که با همت خیرین منطقه نرماشیر و عزیزآباد برگزار شد شرکت داشتند.
استاندار کرمان گفت: 150 میلیون تومان اعتبار برای احداث زمین چمن در روستای عزیزآباد اختصاص پیدا کرد و سال آینده این مسابقات در زمین چمن برگزار خواهد شد.
امام جمعه نرماشیر هم در این بازدید گفت: مرکز این شهرستان نیازمند حمایت است.
وی با اشاره به اینکه ˈاحمد حسن زادهˈ بازیکن صنعت مس از زمین های خاکی این منطقه رشد کرده است تاکید کرد: زیرساخت های ورزشی در نرماشیر و روستاهای این منطقه اندک اما نرماشیر در تمام رشته های ورزشی توانمند است.
تاریخ خبر: 1393/1/28

نظرات