اجرای 16 طرح فرودگاهی و هوانوردی در فرودگاه بم

توسط

بم- ایرنا – مدیرکل فرودگاه های استان کرمان، گفت: 16 طرح فرودگاهی و هوانوردی با اعتبار یک میلیارد و 322 میلیون ریال در فرودگاه بم اجرا شده یا در حال اجراست.

محمد نخعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این طرح ها توسعه فرودگاه این شهرستان را به همراه خواهد داشت.
وی بیان کرد: با وجود منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، کارخانه های خودروسازی، جاذبه های گردشگری بم و توسعه زیرساخت ها در فرودگاه بم، بستر لازم برای سرمایه گذاری و توسعه در این شهرستان فراهم می شود.
وی خاطرنشان کرد: در بخش امور اجرایی 9 طرح در نظر گرفته و بخشی از این طرح ها اجرا شده است.
نخعی تصریح کرد: به منظور ارتقای ایمنی پرواز، طرح ارتینگ در سه نقطه توقفگاه اجرا شده است.
نخعی خاطرنشان کرد: احداث استریپ باند پروازی (پاکسازی حاشیه های باند از بوته و درختچه ها) با همکاری فرمانداری انجام شده است.
وی گفت: به منظور ایجاد و توسعه فضای اداری مناسب عملیات اجرایی ساختمان اداری این فرودگاه نیز آغاز شده است.
وی ادامه داد: نصب دستگاه اتصال ارتباطات دوربرد به منظور تبادل اطلاعات، رنگ آمیزی دکل های برق دستگاه های ایمنی پرواز و ساماندهی محل اسکان نیروهای انسانی مستقر در فردگاه از دیگر اقدامات انجام شده است.
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: احداث توقفگاه مسقف، بهسازی و محوطه سازی و حفر سه حلقه چاه فاضلاب برای یگان سپاه و پلیس از دیگر اقدامات است.
وی افزود: در حوزه فرودگاهی و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی نصب درب و پنجره دو جداره برای ساختمان های فنی و موتورخانه، نصب دو دستگاه سامانه سرمایشی نوین برای خنک نگه داشتن ریگلاتورهای جریان متغیر اتاق کنترل و نصب درپوش برای کانال های داخل موتورخانه از دیگر اقدامات انجام شده در فرودگاه بم است.
نخعی، بیان کرد: همه اقدامات انجام شده به منظور تسهیل در ارایه خدمات هرچه بهتر و ارتقای سطح ایمنی در فرودگاه بم صورت گرفته است.
تاریخ خبر: 1393/2/15

نظرات