4700 واحد مسکن روستایی در بم سنددار شدند

توسط

بم – ایرنا – رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بم از صدور چهار هزار و 700 فقره سند تک برگ مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

64
صادق پاکزاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال نیز حدود یکهزار واحد دیگر در بم و نرماشیر سند دار می شوند.
وی تسهیل در انجام معاملات ملکی و رفع مشکلات ناشی از صدور اسناد دستی را از مزایای این اسناد اعلام و خاطرنشان کرد: در بحث صدور اسناد روستایی محدودیتی نداریم و از روستاییان می خواهیم برای صدور اسناد تک برگ الکترونیک منزلشان اقدام کنند.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بم از آغاز بهسازی خانه های روستایی خبر داد و گفت: در این طرح امسال قرار است 750 واحد فرسوده بهسازی شوند.
وی از پرداخت 125 میلیون ریال تسهیلات بانکی با سود حدود پنج درصد به متقاضیان خبر داد و افزود: همه واحدهای روستایی احداث شده در برابر حوادثی مانند سیل، زلزله و آتش سوزی بیمه حوادث هستند.
بعد از زلزله 82 کار بهسازی خانه های روستایی در بم و نرماشیر آغاز شد که تاکنون 18هزار و 500 خانه روستایی احداث و تحویل متقاضیان شده است.
*تکمیل 650 واحد مسکن مهر در بروات
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بم از تکمیل و تحویل 650 واحد مسکن مهر ویلایی به متقاضیان خبر داد.
وی متراژ این خانه ها را با احتساب حیاط آنها، 300 متر مربع و زیربنای مسکونی واحدها را 60 متر مربع اعلام کرد و گفت: برای احداث هر واحد به متقاضیان 180 میلیون ریال تسهیلات کمکی پرداخت شده است.
پاکزاد از اجرای آسفالت و خیابان کشی معابر این شهرک خبر داد.
تاریخ خبر: 93/4/13

نظرات