طرح هم‌کدسازی در استان کرمان اجرا می‌شود/ تغییر برخی از شماره تلفن‌های ثابت

توسط
بم – خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان از اجرای طرح هم کدسازی تلفن‌های ثابت در کرمان خبر داد و گفت: این طرح از 26 شهریور ماه در استان کرمان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دوست محمدی عصر دیروز در جمع خبرنگاران در استان کرمان گفت: این طرح از مدت‌ها قبل در استان‌های مختلف در حال اجرا است و از 26 شهریورماه نیز در استان کرمان اجرا خواهد شد.

دوست محمدی تصریح کرد: تمام تلاش شرکت مخابرات در این است که با اجرای طرح کمترین میزان اخلال و قطعی تلفن در شبکه ایجاد شود و راهکارهای مختلفی برای اطلاع رسانی در خصوص شماره تلفنهای جدید در نظر گرفته شده است که از مردم می‌خواهیم از این طریق شماره های جدید را دریافت کنند.

وی گفت: در شهرستان کرمان تنها یک عدد سه به ابتدای شماره تلفن قبل اضافه خواهد شد که در شهرستانهای رفسنجان، انار، شهربابک، کوهبنان و بردسیر نیز همین روش اجرا می شود اما در سایر شهرستانها عدد چهار افزوده می‌شود.

وی کد استان کرمان را در اجرای این طرح 034 اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح میزان هزینه مکالمات کاهش خواهد یافت.

دوست محمدی ادامه داد: هم کد سازی موجب ارتقای کیفیت مکالمات نیز خواهد شد و نوع خدمات ارتقاء محسوسی خواهد کرد.

وی سامانه ارتباطی 6060 و سامانه پیامکی 30008630 را به عنوان راه ارتباطی مشترکان برای اطلاع از شماره تلفن جدید خود عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان افزود: در برخی از روستاها و بخشها نیز شماره های تلفن تغییرات محسوسی خواهند کرد که مشترکان باید با ارتباط با سامانه های در نظر گرفته شده و اعلام شماره تلفن قبلی از شماره تلفن ثابت جدید خود مطلع شوند.

نظرات