سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم: بازیکنان تیم دوپینگ نکرده اند

توسط

بم – سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: بازی خوب بازیکنان این تیم مقابل حریفان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان دلیلی بر دوپینگ بازیکنان نیست.

مرضیه جعفری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه برخی تیم های حاضر در این رقابت ها هنگامی که تیم شهرداری بم بسیار زیبا و با برنامه کار می کند می گویند بانوان در شرایط عادی توانایی چنین بازی را ندارند و خوب می دوند، پس ممکن است از مواد نیرو زا استفاده کرده باشند.
وی ادامه داد: پس از اینکه چنین صحبت هایی مطرح شد درخواست دادیم در هر بازی که خواستند بدون اینکه از قبل به ما بگویند از بازیکنان تیم شهرداری بم تست دوپینگ بگیرند که این کار را در هفته پنجم رقابت ها و در دیدار تیم ما با نماینده بوشهر انجام دادند.
جعفری اظهار کرد: اگرچه هنوز نتیجه این تست اعلام نشده است اما ما به بازیکنان خود در این رابطه مطمئن هستیم.
وی گفت: تیم ما قبل از آغاز این رقابت ها بسیار خوب تمرین کرده و به جز دو بازیکن سال گذشته سایر بازیکنان را به همراه تیم داریم.
سرمربی شهرداری بم افزود: هماهنگی بین بازیکنان بسیار خوب است و همین موضوع باعث برخی صحبت ها بین سایر تیم ها شده است.
وی بیان کرد: امسال تیم های شرکت کننده در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان از شرایط بهتری برخوردارند و همین موضوع سطح مسابقات را بالا برده، اما همه تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها انجام خواهیم داد.
جعفری، گفت: بازیکنان ما 50 درصد بومی و 50 درصد غیربومی هستند و شهرداری مانند هر سال از ما حمایت می کند اما حمایت هایی که از استان مد نظر است چندان صورت نمی گیرد.
تیم شهرداری بم با 15 امتیاز در پایان هفته هفتم این رقابت ها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری سیرجان در جایگاه دوم جدول رده بندی این رقابت ها جای دارد.
تیم های شهرداری بم، شهرداری سیرجان و شهرداری دادگر جیرفت سه نماینده استان کرمان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان هستند.

نظرات