ر مورد حضور دو بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در اردوی بم باشگاه مس کرمان تصمیم گیری می کند

توسط

بم- ایرنا- سرپرست تیم مس کرمان گفت: در مورد حضور دو بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در اردوی بم باشگاه مس کرمان تصمیم گیری می کند.

رضا یوسف آبادیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باشگاه مس کرمان به دلیل شرکت نکردن ˈحسن رودباریانˈ و ˈمحمد آبشکˈ دو بازیکن تیم فوتبال مس در تمرینات سه روز گذشته تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد.
وی اظهار کرد: این بازیکنان عنوان کرده اند که به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانسته اند در شش جلسه تمرینات مس از روز چهارشنبه تا جمعه هفته گذشته در کرمان شرکت کنند.
یوسف آبادی با بیان اینکه تیم مس کرمان اردوی خود را امشب در بم آغاز خواهد کرد و به مدت یک هفته ادامه می دهد، بیان کرد: تیم مس کرمان در سه دیدار پایانی خود در لیگ برتر شرایط سخت و حساسی دارد و باید همه بازیکنان این مسئله را بخوبی درک کنند.
سرپرست تیم مس کرمان گفت: صبح روز شنبه به بازیکنان تیم استراحت داده ایم و عصر امروز راهی بم خواهیم شد و امشب تمرینات تیم را با ماساژ، سونا و استخر آغاز خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کرده ایم که دو دیدار تدارکاتی نیز در اردوی بم برگزار کنیم که به احتمال 90 درصد این دیدارها با تیم های داخل استان انجام می شود.
تیم مس کرمان در سه دیدار پایانی خود در لیگ برتر 7، 17 و 22 فروردین سال آینده به مصاف تیم های فجر سپاسی شیراز، صبای قم و داماش گیلان خواهد رفت.
تاریخ خبر: 1392/12/17

نظرات