سرمربی فوتبال شهرداری بانوان بم مربی برتر استان کرمان شد

توسط

بم- ایرنا- رییس هیات مدیره کانون مربیان فوتبال استان کرمان گفت: ˈمرضیه جعفریˈ سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم به عنوان برترین مربی فوتبال استان کرمان در سال گذشته انتخاب شد.

ˈرضا عبدالرشیدیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت بدون داشتن هیچ چشمداشتی و کسب موفقیت، رعایت اخلاق و حسن شهرت از جمله آیتم های مد نظر برای انتخاب مربی برتر استان بود.
وی ادامه داد: هیات مدیره کانون مربیان فوتبال استان کرمان تصمیم گرفت با بررسی همه موارد مرضیه جعفری را در بین مربیان زن و مرد استان به عنوان مربی برتر انتخاب کند.
وی گفت: مرضیه جعفری در شرایط سخت پس از زلزله در بم و با توجه به محدودیت هایی که برای ورزش بانوان وجود دارد، بسیار خوب کار کرد و برای سومین بار در کشور با تیم شهرداری بم عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان را به خود اختصاص دادند.
عبدالرشیدی اظهار کرد: همچنین در هفته گذشته در آیینی با حضور وزیر ورزش و نماینده فدراسیون فوتبال، جعفری به عنوان مربی برتر فوتبال زن ایران انتخاب شد که از سوی وزیر ورزش و جوانان لوح تقدیر دریافت کرد که این مسئله افتخار بزرگی برای ورزش استان کرمان است.
رییس هیات مدیره کانون مربیان استان کرمان تصریح کرد: این انتخاب در حالی انجام شد که ˈمریم ایراندوستˈ مربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران به عنوان دومین مربی برتر فوتبال زنان کشور انتخاب شد.
وی در رابطه با فعالیت کانون مربیان فوتبال استان کرمان افزود: همه مربیان فوتبالی که دارای مدرک مربیگری A تا D آسیا هستند می توانند در این کانون عضو شوند و فعالیت کنند اما اعضایی می توانند در هیات مدیره عضو شوند که حداقل دارای مدرک مربیگری B آسیا و دارای 15 سال سابقه کار در فوتبال باشند.
عبدالرشیدی، با اشاره به اینکه این کانون در کرمان هم اکنون 50 عضو رسمی دارد، گفت: کانون مربیان فوتبال استان کرمان از شش سال پیش کار خود را آغاز کرده اما از سال 92 فعالیت خود را گسترده تر و جدی تر پیگیری کرد و عمده فعالیت های این کانون در حوزه های توسعه اخلاق مربیگری فوتبال، حمایت از حقوق آنها، حمایت از مربیان تیم های پایه و بانوان است.
تاریخ خبر: 1393/2/28

نظرات