جشن قهرمانی تیم فوتبال شهرداری بم در لیگ برتر بانوان کشور برگزار شد

توسط

بم- ایرنا- جشن قهرمانی تیم فوتبال شهرداری شامگاه پنجشنبه در سالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بم و با حضور مسوولان محلی و نماینده فدراسیون فوتبال برگزار شد.

2
به گزارش ایرنا، در این جشن کاپ و مدال های قهرمانی تقدیم اعضای تیم فوتبال بانوان شهرداری بم شد.
نماینده فدراسیون فوتبال نیز در حاشیه این جشن از انتخاب بم بعنوان نماینده کشورمان در مسابقات برون مرزی خبر داد و گفت: بانوان شهرداری بم بعنوان نماینده کشورمان در مسابقات آسیا شرکت می کنند.
ˈفاطمه غلامپورˈ افزود: مسابقات آسیایی به احتمال آبان ماه امسال برگزار می شود.
تیم بانوان شهرداری بم در رقابتهای لیگ برتر فصل گذشته فوتبال بانوان با شکست تمام حریفان و بدون باخت و با کسب 72 امتیاز و با به ثمر رساندن 120 گل و ثبت رکورد جدیدی از گلزنی، قهرمان لیگ برتر بانوان کشور شد.
در این جشن شهردار و نماینده شورای شهر بم به تمجید از بانوان شهرداری پرداختند و آنها را مایه افتخار شهر و استان کرمان دانستند.
شهردار بم در این جشن به کسب سومین عنوان قهرمانی این تیم اشاره کرد و حمایت همه جانبه شهرداری بم از این تیم را اعلام کرد.
ˈعلی ریاضیˈ همچنین بر همکاری دستگاه های مختلف در حمایت از این تیم تاکید کرد و از تلاشهای مسوولان در حمایت از این تیم نیز تشکر کرد.
نماینده شورای شهر نیز بانوان را نمونه بارزی از تلاش باغیرت قهرمانان بیان کرد.
ˈمنصور یوسفیˈ افزود: بانوان بم شایسته قهرمانی بودند و این قهرمانی با تلاش و پشتکارشان در عرصه های بین المللی نیز قابل تکرار است.
وی همکاری همه دستگاه ها در برگزاری باکیفیت مسابقات را موثر دانست و از تلاشهای دست اندر کاران تشکر کرد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم نیز تلاش و همدلی مسوولان در حمایت از تیم را زمینه ساز ایجاد همدلی در بین بازیکنان دانست.
ˈمرضیه جعفری ˈ افزود: شهرداری در شرایط نامناسب مالی در حد توان خود از تیم بم حمایت کرده است و باید کمک مالی از سوی نهادها و شرکتهای مختلف انجام شود چرا که همچنان با مشکلات مالی روبرو هستیم.
وی ادامه داد: تیم های حریف برای برگزاری مسابقات با هواپیما جابجا می شوند در حالیکه بچه های شهرداری بم با مینی بوس مسافت های بالای هزار و 600 کیلومتر را پیموده اند.
جعفری با اشاره به طرح استعدادیابی و تشکیل تیم های پایه در شهرداری بم گفت: دوره استعدادیابی سنین پایه در بم در حال برگزاری است و خانواده ها برای ثبت نام دخترانشان می توانند به مجموعه ورزشی فجر مراجعه کنند.
تاریخ خبر:93/3/23

نظرات