ارائه خدمات ویزایی به اتباع در استان کرمان به‌زودی

توسط

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از ارائه‌ی خدمات ویزایی به اتباع در فرودگاه بین‌المللی استان کرمان طی هفته‌های آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کویر،«علی مهاجری» پیش از ظهر امروز(شنبه 17 آبان‌ماه) در حاشیه‌ی شورای ایرانیان مقیم خارج از کشور که در استانداری کرمان برگزار شد با اعلام این خبر افرود: این خدمت برای همه اتباع کشورهای خارجی به جز کشور اسرائیل قابل ارائه است.

وی با اشاره به اینکه ظرف 20 روز آینده این اقدام کاملاً عملیاتی می‌شود، ادامه داد: برای اجرای این طرح همه‌ی تجهیزات مورد نیاز بررسی و نسبت به تأمین آنها اقدام شده است ضمن آنکه انتظار داریم دیگر دستگاه‌های مربوطه برای همکاری در این زمینه مشارکت کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: چنانچه مسائل مربوط به کنسولگری برطرف و فعالیت این حوزه آغاز شود ارائه‌ی خدمات ویزایی به سایر اتباع خارجی آغاز می‌شود.

مهاجری خاطرنشان کرد: برای این اقدام ابتدا با کنسولگری‌های دیگر کشورها مکاتبه‌ای شد و پس از انجام اقدامات مقتضی، از سوی فرودگاه بین‌المللی کرمان روادید تبعه متقاضی صادر می‌شود.

نظرات